Thursday, February 13, 2020

BBM3410Satu2020: Tentang Diri



Assalamualaikum dan hai semua... nama saya Siti nurmunirah binti samsuddin. nama gelaran saya ialah Munirah. Saya berumur 22 tahun dan merupakan pelajar Universiti Putra Malaysia. Saya mengambil jurusan Bahasa dan Linguistik Melayu. Saya berasal dari Kelantan. Secara lebih terperinci  saya dilahirkan di Hospital Tumpat, Kelantan. Saya juga mempunyai empat adik-beradik dan merupakan anak kedua daripada empat adik beradik. Saya mempunyai seorang abang dan seorang adik lelaki dan perempuan. Adik perempuan saya juga turut belajar di UPM dan mengambil jurusan Kesusasteraan Melayu. Saya sangat suka menulis dan membaca buku serta melihat keindahan alam semula jadi. Sekian sahaja perkongsian daripada saya. sekian terima kasih...

No comments:

Post a Comment